Architecture
Economic and administrative sciences
Sciences and Humanities
Engineering

Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.11839/7258
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorGutiérrez Quijano, Mario Enrique-
dc.contributor.advisorVallejo, Alexander-
dc.contributor.advisorPérez Russi, Miguel Roberto-
dc.contributor.advisorMonje Manrique, Hector Gustavo-
dc.contributor.authorCaicedo Orozco, Angie Juliana-
dc.date.accessioned2019-04-05T16:20:03Z-
dc.date.available2019-04-05T16:20:03Z-
dc.date.issued2019-02-18-
dc.identifier.citationAPA 6th - Caicedo Orozco, A. J. (2019) Plataforma logística del Magdalena como estrategia de productividad regional - Plan parcial M.A.N.G.O. del corredor Fusagasugá - Girardot (Trabajo de grado). Fundación Universidad de América. Retrieved from http://hdl.handle.net/20.500.11839/7258-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11839/7258-
dc.descriptionAt present, the lack of a proper mobility infrastructure and road equipment doesn't allow an optimum development to be generated for the socio-economic growth of the region. Therefore, in the specific case there are three complementary elements that are: the environmental, logistic-commercial and agro-tourist, necessary to achieve a better regional competitiveness and large-scale progress of the country through its structuring systems, which will solve the interregional connectivity, the reduction in travel times and reduce the impact on carbon dioxide emissions in the environment, improving the quality of life of people.es_CO
dc.description.abstractEn la actualidad la carencia de una correcta infraestructura de movilidad y equipamientos viales no permite que se genere un óptimo desarrollo para el crecimiento socio económico de la región. Por ello en el caso específico se presentan tres elementos complementarios que son: el ambiental, logístico-comercial y agro-turista, necesarios para lograr una mejor competitividad regional y a gran escala el progreso del país a través de sus sistemas estructurantes, que permitirá solucionar la conectividad interregional, la disminución en los tiempos de recorrido y reducir el impacto frente a las emisiones de dióxido de carbono en el medio ambiente, mejorando la calidad de vida de las personas.es_CO
dc.language.isoeses_CO
dc.publisherFundación Universidad de Américaes_CO
dc.rightsAtribución – No comerciales_CO
dc.subjectProductividad regionales_CO
dc.subjectTransporte fluviales_CO
dc.subjectAgroindustriaes_CO
dc.subjectSustentabilidades_CO
dc.subjectRegional productivityes_CO
dc.subjectRiver transportes_CO
dc.subjectAgro-industryes_CO
dc.subjectSustainabilityes_CO
dc.subjectTesis y disertaciones académicases_CO
dc.titlePlataforma logística del Magdalena como estrategia de productividad regional - Plan parcial M.A.N.G.O. del corredor Fusagasugá - Girardotes_CO
dc.title.alternativeLogistics platform of Magdalena as a strategy of regional productivity - Partial plan M.A.N.G.O corridor Fusagasugá – Girardotes_CO
dc.typebachelorThesises_CO
Appears in Collections:Trabajos de grado - Arquitectura

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1141421-2019-1-AR.pdf8.56 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons Licence Creative Commons