Architecture
Economic and administrative sciences
- Economy
- Business Administration
- Statistics and Actuarial Sciences
- International Business
- Project Management Specialization
- Business Management Specialization
- ???jsp.home.menu-lumieres.ehuman???
- Occupational Health and Safety Management Specialization
- International Business and Economic Integration Specialization
- Master MBA Administration
- Master Degree in Human Talent Management
Sciences and Humanities
Engineering
- Industrial engineering
- Mechanical Engineering
- Petroleum engineering
- Chemical engineering
- Environmental engineering
- Energy Engineering
- Mechatronics Engineering
- Quality Management Specialization
- Environmental Management Specialization
- Master in Environmental Management for Competitiveness
- Master Degree in Comprehensive Quality and Productivity Management
- Reservoir Engineering Master
- Master in Advanced Hydrocarbon Recovery
Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/20.500.11839/7117
Title: | Implementación de procesos de evaluación de competencias por 360° grados a los docentes del colegio los Andes |
Authors: | Ramírez Camacho, Manuel Alejandro |
Thesis advisor: | Villa Camacho, María Eugenia |
License type: | Atribución – No comercial |
Keywords: | Evaluación de competencias;Implementación de procesos;Metodología de evaluación;Competency evaluation;Evaluation methodology;Process implementation;Tesis y disertaciones académicas |
Issue Date: | 14-Aug-2017 |
Publisher: | Fundación Universidad de América |
Resumen: | Este proyecto tiene como fin implementar la metodología de evaluación por 360 grados al personal docente del colegio los Andes ubicado en la localidad de Fontibón, este cuenta con 1170 estudiantes y un personal docente de 41 personas en el año 2016. Se realizará una metodología de evaluación por competencias que sean afines al cargo docente alineado a la planeación estratégica y el proyecto educativo institucional, estas competencias se evaluarán en la institución corresponden al ser, saber y hacer. |
Abstract: | This project aims to implement the evaluation methodology by 360 degrees to the teaching staff of Los Andes school located in the town of Fontibón, this has 1170 students and a teaching staff of 41 people in 2016. An evaluation methodology will be carried out for competences that are related to the teaching position aligned to the strategic planning and the institutional educational project, these competences will be evaluated in the institution correspond to being, knowing and doing. |
URI: | http://hdl.handle.net/20.500.11839/7117 |
Citation: | APA 6th - Ramírez Camacho, M. A. (2017) Implementación de procesos de evaluación de competencias por 360° grados a los docentes del colegio los Andes (Monografía). Fundación Universidad de América. Retrieved from http://hdl.handle.net/20.500.11839/7117 |
Appears in Collections: | Trabajos de grado - Gerencia de Talento Humano |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
034767-2017-II-GTH.pdf | 2.01 MB | Adobe PDF | View/Open |